Alla scoperta di nuovi drammaturghi

L’Associazione Teatrale Friulana-ATF, nata nell’anno 1986 con lo scopo di valorizzare il teatro friulano si occupa di stimolare e far crescere sul piano culturale ed artistico le Compagnie associate, i loro componenti ed incrementare il numero degli appassionati alle manifestazioni artistiche teatrali friulane. A questo si aggiunga, in particolare, l’impegno a stimolare la scrittura di testi teatrali originali in lingua friulana. Nel corso degli anni il numero dei gruppi teatrali amatoriali è cresciuto fino a superare il numero di cinquanta compagnie e le rappresentazioni sono state oltre centocinquanta all’anno. Da qui l’esigenza di stimolare gli appassionati a scrivere per il teatro friulano, a proporre una propria storia per la scena. Bandendo il “13° Concorso di selezione per testi teatrali in lingua friulana, l’ATF ha percorso una via originale per favorire anche chi ha un’idea ma non riesce a superare le difficoltà di comporre un intero copione, oppure ha il timore di affrontare la scrittura in marilenghe.
Innanzitutto le categorie sono state estese ai “monologhi” ed ai “corti teatrali”, in modo da potersi cimentare anche con costruzioni di testi brevi. Inoltre viene offerto gratuitamente un corso di scrittura teatrale affidato all’associazione Servi di Scena-Matearium, dove gli scrittori potranno rivolgersi per esigenze di drammaturgia, ed una verifica della grafia a cura della Società Filologica Friulana. Commedie a tema libero, monologhi o brevi atti divertenti, il cui giudizio finale verrà affidato proprio alle Compagnie Amatoriali associate ATF, in modo da favorire la messa in scena dei testi migliori.

Scarica da qui il Regolamento 13° Concorso Testi Teatrali
Per maggiori informazioni: www.associazioneteatralefriulana.com

13M CONCORS PAR SELEZION DI TESCJ TEATRÂI IN LENGHE FURLANE

Ae scuvierte dai gnûfs dramaturcs

La Associazion Teatrâl Furlane–ATF, nassude intal an 1986 cul intindiment di valorizâ il teatri furlan, e à chê di stimolâ e di fâ cressi sul plan artistic lis Compagniis sociis e incressi il numar dai passionâts a lis manifestazions artistichis teatrâls furlanis. A chest si zonte in particolâr il compit di stiçâ la scriture di tescj teatrâi origjinâi in lenghe furlane. Vie pai agns il numar des clapis teatrâls amatoriâls al è cressût fin a passâ lis cincuante compagniis e lis rapresentazions a son stadis passe cent e cincuante ad an. Di ca la esigjence di stimolâ i apassionâts a scrivi pal teatri furlan, a proponi une lôr storie pe sene. Bandint il “13M concors par selezion di tescj teatrâi in lenghe furlane”, la ATF e à segnât un troi origjinâl par secondâ ancje cui che al à une idee ma nol rive a meti adun un copion intîr, o ben al à timôr di frontâ la scriture in marilenghe. Prin di dut lis categoriis a son stadis slargjadis ai “monolics” e ai “curts teatrâi”, in maniere di podê misurâsi ancje cun costruzions di tescj curts. Cun di plui al ven ufiert a gratis un cors di scriture teatrâl par cure de associazion Servi di Scena-Matearium là che i scritôrs a podaran indreçâsi par dibisugnis di dramaturgjie e une mende de grafie par cure de Societât Filologjiche Furlane. Comediis a teme libar, monolics o ats curts e gustôs, cun judizi finâl afidât propit aes Compagniis Amatoriâls sociis ATF, in mût di favorî la metude in sene dai miôr tescj.

Regolament e loc 13m Concors Par Tescj Par Furlan

Par vê informazions in plui: www.associazioneteatralefriulana.com

 

 

Condividi